Skip to content

Άδικος αποκλεισμός εκπαιδευτικών λόγω του e-paravolo-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τον άδικο αποκλεισμό εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της προκήρυξης των αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, λόγω προβλήματος στην πληρωμή του e-paravolo, αναδεικνύει ο Βουλευτής Ηλείας Μιχάλης Κατρίνης, συνυπογράφοντας με άλλους 19 βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής σχετική ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας.

Οι αποκλεισμένοι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι παρότι εκδόθηκε παράβολο μέσω της διαδικασίας του e-paravolo, υπήρξε πρόβλημα στην πληρωμή του από την εφαρμογή της Εθνικής Τράπεζας μέσω κινητού, καθώς η τράπεζα εξέδωσε νέο παράβολο, με αυτόματη ακύρωση του αρχικού που είχε αναγραφεί στην αίτησή τους. Το αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής ήταν οι υποψήφιοι να κριθούν απορριπτέοι, λόγω της ύπαρξης δύο παραβόλων.

Συγκεκριμένα, κάποιοι υποψήφιοι παρότι έλαβαν μήνυμα ότι η αίτηση υποβλήθηκε με επιτυχία, καθώς και αριθμό πρωτοκόλλου, δεν έλαβαν αντίστοιχα ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής του παραβόλου, ενώ σε άλλες περιπτώσεις δεν καταχωρήθηκε καν η αίτησή τους.

Για τις δυσλειτουργίες που παρατηρήθηκαν κατά την τραπεζική συναλλαγή και τις ασαφείς οδηγίες στη καταβολή του παραβόλου, δεν ευθύνονται βεβαίως οι υποψήφιοι οι οποίοι βρέθηκαν εκτός πινάκων χωρίς δική τους υπαιτιότητα. Υποχρεώνονται, μάλιστα, να μπουν στη διαδικασία ενστάσεων, λόγω ενός καθαρά τεχνικού προβλήματος στην πληρωμή ενός παραβόλου 3 ευρώ, και όχι για κάποιο ζήτημα που σχετίζεται με την νομιμότητα των δικαιολογητικών τους ή την εκπλήρωση κάποιου άλλου ουσιώδους όρου της προκήρυξης.

Ο αποκλεισμός από τους πίνακες αναπληρώτων Γενικής Αγωγής, αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα, για αυτό και είναι αναγκαίο να υπάρξει μέριμνα από το Υπουργείο Παιδεία, για την άρση της αδικίας και να ληφθεί άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα.

Ο κύριος Κατρίνης δήλωσε: «Αρκετοί εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν λόγω δυσλειτουργιών και ασαφών οδηγίων κατά τη διαδικασία της υποβολής της αίτησής τους. Καταθέσαμε ερώτηση και αναμένουμε την απάντηση της Υπουργού Παιδείας σχετικά με το αν προτίθεται να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση ώστε να αποκατασταθεί η διαφαινόμενη αδικία εις βάρος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών οι οποίοι χωρίς να ευθύνονται βρέθηκαν σε αυτή τη δυσμενή κατάσταση».

 

 

 

Back To Top