Skip to content

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το θέμα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης που κινδυνεύουν με κλείσιμο ανέδειξε ο Μιχάλης Κατρίνης με ερώτηση που συνυπογράφει μαζί με άλλους βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής προς τους αρμόδιους Υπουργούς.

Ξαφνικά, χωρίς να έχει προηγηθεί δημόσια διαβούλευση ούτε καν με τους ενδιαφερόμενους φορείς, και χωρίς μεταβατικό διάστημα συμμόρφωσης, όπως αναφέρει ο κύριος Κατρίνης, η κυβέρνηση αλλάζει το πλαίσιο προδιαγραφών για τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ανυπέρβλητα εμπόδια για το 90% των ΚΔΒΜ, ιδίως όσων λειτουργούν στη Περιφέρεια.

Οι προδιαγραφές που τίθενται, σημειώνει ο Ηλείος βουλευτής ικανοποιούνται μόνο από λίγους μεγάλους παρόχους που δραστηριοποιούνται κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και οδηγούν εκ του αποτελέσματος στη δημιουργία ολιγοπωλίου. Το Κίνημα Αλλαγής, προσθέτει, είναι υπέρ της αναθεώρησης του πλαισίου προδιαγραφών, ωστόσο αυτό δεν μπορεί να γίνει στο κενό, με απαιτήσεις που είναι εκτός πραγματικότητας για τις περισσότερες επιχειρήσεις, ιδίως σε συνθήκες πανδημίας. Επιπλέον, το νέο πλαίσιο σε καμία περίπτωση δεν διασφαλίζει τη διαφάνεια και την ποιοτική εκπαίδευση που επικαλείται η κυβέρνηση, ούτε αναγνωρίζει στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης τον κρίσιμο ρόλο που επιτελούν στην ανάπτυξη της χώρας, παρότι η κατάρτιση περιλαμβάνεται στους τομείς στους οποίους θα διατεθούν πόροι και από το Ταμείο Ανάκαμψης. Αντίθετα το μόνο που κάνει είναι να αποκλείει πρακτικά τα κέντρα της Περιφέρειας από τη δυνατότητα υλοποίησης προγραμμάτων κατάρτισης.

Σύμφωνα με τον κύριο Κατρίνη, η κυβέρνηση με την εξέλιξη αυτή έρχεται να επιβραβεύσει τους υπεύθυνους για την αποτυχία με τα voucher των επιστημόνων με τα 600 ευρώ, δίνοντας τους, στη πράξη, αποκλειστικά την «πίτα» των επιδοτούμενων προγραμμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, ο Ηλείος βουλευτής καλεί τους αρμόδιους Υπουργούς να απαντήσουν τι προτίθενται να κάνουν για να μην οδηγηθεί ο κλάδος των ΚΔΒΜ σε μαρασμό και για να μη δουμε μαζικά λουκέτα στα μικρομεσαία κέντρα της Περιφέρειας.

 

 

Back To Top