Skip to content

Υψηλές τιμές, χαμηλές ταχύτητες, συνεχείς βλάβες στο δίκτυο και το Υπουργείο κωφεύει! ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το θέμα της ψηφιακής υστέρησης της χώρας αναδυκνύει ο Μιχάλης Κατρίνης με ερώτησή του προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Όπως επισημαίνει ο Ηλείος βουλευτής αποτελεί ομολογία αποτυχίας της πολιτικής του αρμόδιου Υπουργείου το οποίο ενώ θα έπρεπε να είχε φροντίσει 8 μήνες μετά την εμφάνιση της πανδημίας για την αναβάθμιση της χωρητικότητας και της αξιοπιστίας των δικτύων, οδηγεί σε απόγνωση πολίτες και επιχειρήσεις που προσπαθούν στις δύσκολες συνθήκες κοινωνικής απομόνωσης να ανταποκριθούν στην επιβεβλημένη τηλεργασία οι εργαζόμενοι και τηλεκπαίδευση.

 

Η αδιαφορία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφέρει ο Μιχάλης Κατρίνης, την ώρα μάλιστα που οι πολίτες πληρώνουν τη χρήση δεδομένων 60% ακριβότερα σε σχέση με την Ε.Ε., είναι πρωτοφανής. Ενώ παρατηρούνται βλάβες και δυσλειτουργίες σε όλα σχεδόν τα δίκτυα και τις περιφέρειες της χώρας, η ηγεσία του Υπουργείου εξαντλείται στην επικοινωνιακή προβολή αποσπασματικών έργων μικρής αξίας και απευθύνει συστάσεις τους πολίτες “να αποφεύγουν τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών ψηχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής”, και θεσπίζει διαφορετικό ωράριο για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, λόγω ανεπάρκειας του υφιστάμενου δικτύου.

 

Ο Μιχάλης Κατρίνης καλεί τον αρμόδιο Υπουργό να απαντήσει αν προτίθεται να προχωρήσει σε αναβάθμιση των κρίσιμων εθνικών ψηφιακών υποδομών, μειώνοντας παράλληλα και το υπέρογκο κόστος της χρήσης δεδομένων, καθώς και αν σκοπεύει να ζητήσει από τις αρμόδιες αρχές να λάβουν άμεσα μέτρα για την ενίσχυση του ανταγωνισμού με την είσοδο νέων παρόχων ώστε να ευθυγραμμιστούμε επιτέλους με τις προηγμένες χώρες της ΕΕ.

 

 

 

 

 

Back To Top