‘’Η εθνική μας ευθύνη επιβάλλει την ψήφιση των αμυντικών δαπανών, αλλά συνοδεύεται από σοβαρές επιφυλάξεις…
’Εκτός κυβερνητικού σχεδιασμού το «Πύργος-Τσακώνα» – Αποκαλυπτική η απάντηση του υπουργού στο Μιχάλη Κατρίνη’’ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ούτε χρονοδιάγραμμα κατασκευής του δρόμου «Πύργος-Τσακώνα» υπάρχει, ούτε καμία ενημέρωση σχετικά με τη φάση στην οποία βρίσκεται η εκπόνηση νέας μελέτης οδοποιίας, καθώς και των υποστηρικτικών μελετών που οφείλουν να τη συνοδεύουν, όπως προκύπτει από την απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών σε ερώτηση που κατέθεσε από τις 2 Ιανουαρίου ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης.
Όπως σχολιάζει ο Ηλείος βουλευτής, η απάντηση δεν επαναλαμβάνει απλώς όσα ήταν ήδη γνωστά και περιέχονται στην ερώτησή του, αλλά ο υπουργός αποφεύγει να αναφερθεί ακόμα και στην Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, η οποία σύμφωνα με την τοποθέτηση του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της «Ολυμπίας Οδού» Π. Παπανικόλα στο Olympia Forum IV, επρόκειτο να υποβληθεί και να παραδοθεί μέχρι τέλος του 2023.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την περίπτωση της σύνδεσης της Αρχαίας Ολυμπίας με το τμήμα Πύργος – Αλφειός, αναφέρεται ότι ‘’μετά την ολοκλήρωση της εκπόνησης των ανωτέρω μελετών και την αξιολόγησή τους, θα εξεταστεί το θέμα’’, τη στιγμή που από τις 23 Σεπτεμβρίου 2023 ο Πρόεδρος της «Ολυμπίας Οδού» έχει δηλώσει ότι είναι έτοιμη η μελέτη και ότι η κοινοπραξία είναι στη διάθεση του δημοσίου να την καλέσει για να προχωρήσει.
Κατόπιν αυτών ο Μιχάλης Κατρίνης δήλωσε:
‘’Η Ηλεία εξακολουθεί να είναι τελευταία στις προτεραιότητες της κυβέρνησης και το έργο «Πύργος-Τσακώνα» εκτός του σχεδιασμού της. Η απουσία πολιτικής βούλησης να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου είναι παραπάνω από εμφανής, ενώ την ίδια στιγμή σε άλλες περιοχές της χώρας που υπάρχει η ανάλογη βούληση λύνονται όλα τα προβλήματα και προχωρούν τα έργα. Σήμερα για μία ακόμη φορά οι πολίτες της Ηλείας εισπράττουν αόριστες απαντήσεις, χωρίς καμία δέσμευση από την πλευρά της κυβέρνησης, ενώ ο ορίζοντας γίνεται ακόμα πιο θολός και σκοτεινός σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο έργο, αφήνοντας τη νότια Ηλεία να είναι η μοναδική περιοχή στην Ελλάδα χωρίς σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, κάτι που υπονομεύει τις προοπτικές ανάπτυξής της’’