Τις καταστροφικές συνέπειες στην ελαιοκαλλιέργεια των φαινομένων της κλιματικής αλλαγής αναδεικνύουν για μία ακόμα φορά…
Το διαδίκτυο «σέρνεται», οι πολίτες πληρώνουν υπέρογκα, και η Κυβέρνηση «σφυρίζει» αδιάφορα
Με γενικότητες απάντησε ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην επίκαιρη ερώτηση του Μιχάλη Κατρίνη για την ψηφιακή υστέρηση της χώρας, η οποία εν μέσω πανδημίας υπονομεύει την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στο διαδίκτυο.
Οκτώ μήνες μετά την εμφάνιση της πανδημίας, το αρμόδιο Υπουργείο αρνείται να ασχοληθεί σοβαρά με την αναβάθμιση της χωρητικότητας και της αξιοπιστίας των δικτύων, με αποτέλεσμα οι πολίτες που προσπαθούν να επιβιώσουν σε περιβάλλον κοινωνικής απομόνωσης να αντιμετωπίζουν όλο και πιο συχνές δυσλειτουργίες σε όλα τα υπάρχοντα δίκτυα.
Όπως ανέφερε ο Μιχάλης Κατρίνης, την ώρα που και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχει παραδεχτεί ότι το κόστος χρήσης δεδομένων δεδομένης και της αναξιοπιστίας των δικτύων είναι απαράδεκτα υψηλό, η Κυβέρνηση μέχρι τώρα έχει κάνει ελάχιστα για να κινητοποιήσει τις εταιρίες ώστε να προχωρήσουν στις αναγκαίες αναβαθμίσεις τόσο στον κορμό, όσο και στο δίκτυο διανομής.
Είναι χαρακτηριστικό, ανέφερε ο Ηλείος βουλευτής, ότι μόλις χτες η ΕΕΤΤ ενεργοποίησε τη διαδικασία αποζημίωσης από τους παρόχους, για τις αποκλίσεις μεταξύ των διαφημιζόμενων και των πραγματικών ταχυτήτων σύνδεσης στο διαδίκτυο, προσθέτοντας ότι παρότι εισέρχονται νέοι παίκτες στην αγορά, ο ανταγωνισμός δεν ενισχύεται. Αντί να ζητηθεί από την ΕΕΤΤ να λάβει άμεσα μέτρα για την ενίσχυση του ανταγωνισμού ώστε να ευθυγραμμιστούμε με τις άλλες ευρωπαικές χώρες, η Κυβέρνηση αδιαφορεί και αρκείται στη δικαιολόγηση της πολύπλευρης ψηφιακής μας υστέρησης, σημειώνει ο Μιχάλης Κατρίνης.
Κλείνοντας, ο Ηλείος βουλευτής, τόνισε ότι η Κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να αναλάβει δράση και να εξαντλήσει τις δυνατότητες για την ενίσχυση του ανταγωνισμού και την πάταξη εναρμονισμένων πρακτικών και να σταματήσει να μοιράζει υποσχέσεις για «ψηφιακούς παραδείσους».