“Την Κυριακή οι δημοκρατικοί πολίτες, με τη συμμετοχή και με την ψήφο τους, πρέπει να…
Άμεσες παρεμβάσεις – πρόβλεψη οδοφωτισμού στους ισόπεδους κόμβους στις περιοχές του Κουρτεσίου και Ανδραβίδας
Απαντώντας στην υπ’ αρθμ. 4626/ 18-01-2010 ερώτηση του βουλευτή του Νομού μας, Μιχάλη Κατρίνη, για την οδική ασφάλεια στο εθνικό δίκτυο του οδικού άξονα Πάτρα- Πύργου το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τόνισε την μεγάλη σημασία και προτεραιότητα της Κυβέρνησης στην πολιτική της για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στα οδικά δίκτυα.
Στην κατεύθυνση αυτή έχουν ανακοινωθεί από την Κυβέρνηση συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την προώθηση της βελτίωσης της Οδικής Ασφάλειας στους οδικούς άξονες της χώρας- ειδικά στον άξονα Πάτρα- Πύργου- ο οποίος παρουσιάζει και την μεγαλύτερη επικινδυνότητα.
Στην Εθνική Οδό Πατρών- Πύργου, στα πλαίσια της «Μελέτης άρσης της επικινδυνότητας κόμβων στους άξονες Πάτρα- Πύργος- Ολυμπία Πύργος- Κυπαρισσία» έχουν ήδη μελετηθεί μεταξύ άλλων, παρεμβάσεις στους Ισόπεδους Κόμβους στις περιοχές του Κουρτεσίου και της Ανδραβίδας, όπου υπάρχει πρόβλεψη για οδοφωτισμό.
Όσον αφορά τις μελέτες των κόμβων στην περιοχή Γαστούνη- Αμαλιάδα- 67ο– 82ο χλμ.- εξετάζεται η δυνατότητα αντιμετώπισης του προβλήματος στα πλαίσια του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, καθώς σύμφωνα με τον χάρτη των σημείων τροχαίων ατυχημάτων του 2009 περιλαμβάνονται τα περισσότερα επικίνδυνα σημεία στην Πελοπόννησο και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι του άξονα από την Κόρινθο μέχρι και το Νομό Ηλείας είτε από κακή κατασκευή του οδοστρώματος είτε λόγω έλλειψης διαχωριστικού διαζώματος ανάμεσα στις αντίθετες λωρίδες κυκλοφορίας είτε λόγω εκτέλεσης εργασιών.
Ο κ. Κατρίνης τόνισε την μεγάλη σημασία των οδικών αυτών παρεμβάσεων για τις περιοχές αυτές αλλά και γενικότερα για το Νομό μας, καθώς στα σημεία αυτά παρατηρούνται τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα.
Στο πλαίσιο αυτό, όμως, σχολιάζει ο βουλευτής του Νομού μας, ότι εντείνονται οι πιέσεις για την ακόμη μεγαλύτερη επιτάχυνση των διαδικασιών για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κορίνθου- Πάτρας- Πύργου, προκειμένου να αποτελέσει και το κομμάτι αυτό έναν σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο αυτοκινητόδρομο.
Δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες: Πρώτη, Πρωινή